יום שלישי, 27 במאי 2008

התנסותי הראשונה באינטרוויז

היום השתתפתי לראשונה בשיעורי האינטרוויז , בהתחלה התלהבתי שאני הולכת להשתתף בשיעור ,באווירה כלכך נוחה בבית ,לא צריך לנסוע ולעשות סידור לילדים..., ובכן לא התאכזבתי הקשבתי השתתפתי והטכנוגיה הזאתי ממש התאימה לי, מה שהפריע לי זה שכתבתי הערה שהגיעה בצורה שונה למרצה משום מה, והמצגת האחרונה שהסבירה המרצה כתוצאות מחקר מסוים לא ראיתי התאכזבתי מעט לקראת הסוף.
אבל בכל זאת היה שווה כי השילוב של האינטרוויז עם הפורום על כל חלקיו , הבלוג והוויקי משלימים אחד את השני ומעצימים את הלמידה ובכך אני כבר לא נלחצת שמשהו לא מסתדר אני יודעת כבר שבאמצעות הטכ' הרבות אני אסתדר.
עצם התחושה הזאת שיש לי מיומנויות רבות (כאלו שרכשתי בקורס)העוזרות לי לפתור בעיות לימוד גורם לי לחשוב בצלילות ובלי לחץ,הלוואי גם לתלמידים שלי היתה התחושה הזאת של " לא משנה מה בסוף אני אפתור את הבעיה אבל עכשיו אני נשאר רגוע" כי מנסיוני הצנוע המצב הנפשי משפיע רבות על תהליך הלמידה והתוצאות,וכמוכן המודעות העצמית גם לה יש השפעה רבה הלוואי והייתי יכולה לתת להם כלים טכנולוגיים רבים אשר יעלו את הביטחון העצמי שלהם ואת האמונה שלהם בעצמם.

אין תגובות: