יום שלישי, 27 במאי 2008

לימודים ומציאות

בקורס טכנולוגיות למידה לסוגיהן התנסיתי בהרבה טכנולוגיות שלא השתמשתי בהם עד כו, אני מאוד רוצה ליישם את לימודי עם התלמידים שלי אבל מאוד חוששת ומתלבטת במיוחד שהיתה לי כבר פשלה אחת, בשנה שעברה נסיתי להעביר שיעורי גאומטריה תוך שימוש בתוכנה שנקראת mathmatix (אינה מקוונת)אך אחרי שהתקנתי את התוכנה ונסיתי אותה בכל המחשבים ,בניתי תוכנית שנתית מותאמת ומערכי שיעור,שהיה לי כלכך קשה כי זאת היתה השנה הראשונה שלי בבית הספר וכמורה בכלל, בסוף כל התוכנות נמחקו באופן אוטומטי בגלל חסימה להתקנת תוכניות במחשבי בית הספר,ומשם התחילה הלולאה של אין סיסמה צריך לגשת למורה האחראית שאין לה מושג מה לעשות ולגשת למתכנת שלא מרשה שיתקינו עד שהוא בודק חוקיות ומאפייני תוכנה, עד שבדקו כבר נגמרה השנה בלא תוצר ועם אכזבה גדולה.
אני מאוד רוצה לנסות את הלימוד באמצעות הבלוגים אבל צצות בראשי הרבה בעיות כגון האוכלוסייה שבה אני עובדת ובה לרוב התלמידים אין מחשבים בבית ומעט מאוד מאלה שיש להם אין להם אינטרנט.
אז במחשבה לאחור אולי עדיף לפני שמעבירים קורסים כאלה אולי צריך לשנות את המציאות קודם כל.

אין תגובות: